Viering 12 ½ jaar bestaan

Teamuitje ter ere van 12 ½ jaar bestaan

Om het 12 ½ jarig bestaan van Tipcon te vieren zijn we met het gehele team er een paar dagen lekker tussen uit gegaan. Waar we heen gingen was tot op de dag van vertrek een verrassing. We zouden op Hemelvaartsdag met zijn allen vertrekken om half 8. Toen iedereen verzameld was stapten we met zijn allen de bus in naar bestemming onbekend. Tijdens een pauze moment werd bekend gemaakt waar we heen gingen: Texel. Aangekomen bij de boot stapten we met zijn allen op waarna we aan de overkant opgehaald werden met een ouderwetse amerikaanse school bus.

Onderweg bleek helaas dat er voor de 1e activiteit (blokarten) niet genoeg wind stond, gelukkig was er een alternatief programma geregeld: Raften en Bodyboarden gevolgd door een lekkere lunch bij het standpaviljoen. Na de lunch konden we inchecken bij het hotel en even ons eigen plan trekken, oftewel: met zijn allen het strand (lees terras) op waarna we met zijn allen zijn gaan eten bij het restaurant van het hotel.

Op dag 2 zijn we na het ontbijt met zijn allen gaan rondtouren op E-Choppers. Met een omweg naar de haven waar we konden overstappen op een powerboat om een tocht te maken richting Noorderhaaks om te kijken naar de zeehondjes. Omdat we met 2 boten waren konden de powerboats mooi de golven van elkaar gebruiken om los te komen van het water. Eenmaal terug aan land zijn wij na een lunch weer op de E-Choppers gestapt om ons te verplaatsen naar het volgende uitje: City Games in Den Burg. Gewapend met wat tablets moesten diverse opdrachten uitgevoerd worden. Na een kort ritje terug naar de verhuurlocatie was het daarna tijd om afscheid te nemen van de E-Choppers en een korte wandeling te maken richting het restaurant. Hier werden wij verrast met een uitgebreid 5 gangen diner.

Na een (voor sommige korte) nachtrust was het helaas al weer de dag van vertrek, echter was er natuurlijk nog een activiteit gepland! We gingen overleven op het strand met een Texelse versie van Expeditie Robinson. Na een felle en hevige strijd kwam er een winnaar naar voren en gingen we met zijn allen lunchen bij het strandpaviljoen. Nog even uitbuiken op het strand voor we met zijn allen weer begonnen aan de terugreis richting Gemert waar we nog even gezellig met zijn allen gingen eten bij de griek.

Namens het hele team wil ik nogmaals Bart & Martijn feliciteren met het 12 ½ jarig bestaan en bedanken voor het leuke uitje. En Renate voor het organiseren.

Geschreven door:
Geert Jaminon
Datum:
22 mei 2023

Vragen?

Twijfel geen moment en kom in contact met ons.