Beste klant,
Bij Tipcon zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze diensten en de interactie met onze klanten te verbeteren. Met trots introduceren we daarom de Tipcon Portal – een specifiek ontwikkeld klantenportaal dat jouw ervaring met ons verder vereenvoudigt en verbetert.
Wat kun je verwachten van de Tipcon Portal?
Hoe krijg je toegang?
Wanneer wij nieuwe tickets of offertes voor je aanmaken, koppelen we je aan het betreffende item. Na het aanmaken van een ticket of offerte, word je automatisch uitgenodigd en ontvang je een welkomstmail. Je krijgt ook nog steeds een e-mail over de verstuurde offertes of aangemaakte tickets. Deze e-mail bevat een directe link naar de Tipcon Portal, waar je het betreffende item kunt bekijken.
De portal is ook altijd te bereiken via de volgende link: https://portal.tipcon.nl Mocht je als organisatie gebruik willen maken van Microsoft 365 als inlogprovider, neem dan contact op via helpdesk@tipcon.nl.
We zijn ervan overtuigd dat de Tipcon Portal een waardevolle toevoeging is aan onze samenwerking. Uiteraard stellen we feedback en suggesties om de gebruikerservaring te optimaliseren zeer op prijs. We zijn momenteel intensief bezig met het verder uitbreiden en verbeteren van de Tipcon Portal. Je kunt in de nabije toekomst dus nog veel extra functionaliteiten verwachten.